Håper alle har hatt en fredelig jul. 2013 er snart over og vi ser fram mot et nytt år fullt av aktiviteter, både på sprang og dressurfronten.
4. og 5. januar vil det være dressurtrening med Michael Søgaard i store ridehall.
5. januar kl 14:00 vil Geir ha ryttermøte med sprangrytterne og gå gjennom terminlista.
Medlemsmøte i rytterstua 12. januar kl 13:00-14:00.
14. januar fra kl 9:30 og utover kommer de engelske tannlegene til Rogaland. Kr 900,-. Påmelding til Ingrid på mail eller sms.
15. og 16. januar kommer Søren Knudsen og holder gjestetrening. Han underviser i både sprang og dressur. Ca kr 1000,- Danske kroner. Påmelding til Ingrid på mail eller sms.
Medlemskontigent (750,- senior/1000,- familie) og festeavgift på kr 1000 (for dem det gjelder) vil bli fakturert på januarleia. Dersom noen ønsker å heller få festeavgiften i februar, eller evt dele den i 2 avdrag kan det ordnes. Gi beskjed til Ingrid.
1. Nyttårsdag kl 15:00 blir det en liten dugnadsrunde på å få inn hindermateriell, fjerne pynt og grave ut sand langs vantet i ridehuset. Dette er greit å få gjort før gjestetreningene begynner, og samtidig blir det lettere neste gang opp mot stevnene. Er vi mange nok går det rimelig kjapt! Ta med spader, grafser eller raker.
Minner om pengene for Enjoybøkene som skal betales inn til kontonummer 6350.05.41409 innen 10. januar. Legg merke til at det er et annet kontonummer enn den vanlige stalleia.
Takk for det gamle og godt nyttår alle sammen!