Rogaland Rideklubb er 50 år i 2017. Dette ønsker vi selvfølgelig å feire og selve hovedmarkeringen vil finne sted på vårt landsstevne 2-4. juni. Det vil bli en formell markering av jubileet lørdag 3.6, klokken 14:00, der Leder av kommunalstyret for kultur og idrett, Annamaria Gutierrez, har takket ja til å representere Stavanger kommune.

Vi har videre hele 50 000 kroner til vinneren av vår hovedklasse 1,25 Derby som går på søndag 4.6. Det vil i tillegg være klasser fra 1,10 – 1,35, Felleskjøpet Cup, Spillers Cup og mange flotte ærespremier til vinnerne av de forskjellige klassene.   Det blir som vanlig mye godt fra kiosk og grillen. Merk av datoene på kalenderen og bli med på vår feiring av den flotte klubben vår!

Vi håper så mange som mulig av klubbens nåværende og tidligere medlemmer tar turen innom oss!