Ingrid Knutsen

41A740C6-0A3D-416F-8B40-0735E650F8E9Ingrid Knutsen er daglig leder og har vært ansatt på Rogaland Rideklubb siden 2005. Hun har ridd siden hun var ung og driver aktivt med konkurranseridning i sprang med hestene sine Quebec og Qarlow P. Utenom hester og ridning har Ingrid grunnfag i psykologi fra UIS, medisin grunnfag fra UIT og lønn og regnskap fra Næringsakademiet. Ingrid har ansvaret for rideskolen, ridetimer, oppstalling, medlemmer og oversikt over det meste. Ta kontakt med Ingrid dersom du lurer på noe.

Geir Jensen

Geir Jensen er sportslig leder og trener på Rogaland Rideklubb. Geir er tidligere konkurranserytter og flere ganger Norgesmester og vinner av flere Grand prix klasser. Geir har ansvaret for trening av privatryttere og stevnearrangementer. Han reiser også på stevner med rytterne sine både i Norge og utlandet. Ta kontakt med Geir dersom du lurer på sprangtrening med egen hest.